jueves, 31 de mayo de 2007

Una bona experiència

M’agradaria comentar com a última entrada d’aquest blog, la meua opinió sobre aquesta experiència.

En un primer moment, he de dir, que em va donar molta temor el fet d’haver de crear i mantenir un blog, que ni tan sols sabia que significava aquesta paraula. Inclòs vaig haver de demanar ajuda a companyes meues i fins i tot al mestre per a poder crear-ne un, però després de tot, tampoc ha segut tan traumàtic. ;-)

Em pareix que ha segut una bona manera d’apropar-nos més a les noves tecnologies i a fer-nos reflexionar sobre el paper d’aquestes en les nostres vides, ja que moltes voltes no tenim present que vivim en continu contacte amb elles.

Encara que m’ha costat moltíssim saber com es posava una nova entrada, un contador, una foto, un rellotge... poc a poc he anat fent, però crec també que és molta feina i no he pogut fer-ho tan bé com m’aguera agradat.

En la meua opinió, l’educació en les NTIC, ha d’iniciar-se des de ben menuts per a que s’impliquen en elles i les utilitzen de forma quotidiana traent d’elles el màxim partit. En una aula d’educació infantil és molt profitosa la presència d’un ordinador perquè així es poden treballar moltes coses, realitzar moltes activitats que reforcen l’aprenentatge dels xiquets i xiquetes, poden buscar informació per a fer projectes...

En conclusió, m’ha resultat una experiència molt enriquidora però també he de dir que és molta feina i que no es pensa en que tenim moltíssims més treballs que fer i que no contem amb el temps per a poder ocupar-nos d’un blog com cal. A més a més, l’objectiu que era aprendre a mantenir un blog i tenir més contacte amb les NTIC, s’ha desviat un poc, i s’ha convertit més en una espècie de carrera per vore qui posa més entrades o qui té el millor blog.

2 comentarios:

Jordi Adell dijo...

Hola,
El blog és voluntari, pero sempre vaig dir que contaría en la nota de teoria. Ho vaig explicar el dia que vos ho vaig proposar, que valdria fins a dos punts sobre el 5 de teoria. I no, no és obligatori: el pots fer si vols. Si no vols fer-lo ja saps que pots obtindre fins un 3 de teoria. És voluntari, no obligatori.

J.

Anónimo dijo...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the TV de LCD, I hope you enjoy. The address is http://tv-lcd.blogspot.com. A hug.